چراغ های رابطه تاریکند...

پرتقاله فقط داره می چرخه !!
هی داره می چرخه.
می چرخه.
می چرخه.
می چرخه.

شب زمستون بهمن 78 – کلاس کنکور دلهره ستارخان کودکی سرما ژاکت رنگی وسوسه هیجان تصمیم رفتن گرما شوق خانه - درس فکر وسوسه تلفن هیجان دیدار سورنتو تویوتا مهربونی پسرای باوفا دخترای بی معرفت سحر شرط قول توانیر بیمارستان دی بستنی دیدار دیدار دیدار هیجان تولد حجاریان کیف پول تعلیم رانندگی خنده غرور اکباتان نیروی انتظامی ترس جرم خنده خنده خنده بارون بارون شهروند شوق انتظار ابمیل چهارشنبه ها ساعت نه انتظار غرور روبوکاپ سیاتل امریکا تابستون شهریار توسکاسرا شادی تعجب گریه دعوا گریه گریه فالوده شبرنگ آلو گریه گریه ناباوری بهت دسته گل عذرخواهی میدون محسنی ماه رمضون شب خنده شاطر عباس زمستون هیجان امریکا دروغ تعجب راست گریه گریه ولنتاین – I love u -پرواز اوکلاهاما دروغ راست اینترنت آینده ایمیل دیدن شاطر عباس شاطر عباس شاطر عباس پل رومی خنده چراغها را من خاموش می کنم غرور مترو – gag -شادی خنده گوشت قربونی پرشیا انتظار فرحزاد تاتر مارال جنتلمن عشق عشق عشق من لاهیجان فکر قول شرف محبت فرشته عروسک بوسه - خانم انتخاب آسمون دنیا خواستن طلسم اعتماد اعتماد اعتماد - دنیا شمردن ثانیه ها هیجان بارون بارون شب عشق عشق عشق خیال خواب رویاگونه شوکران شوکران شوکران بوف بام سبز بارون بارون بارون گرما - لذت لذت لذت عشق افسون - پیوند - سرنوشت عشق تمنا هیجان درد دنیای من عشق من آدم من فرشته خانم نازنین - عروسک رینگ دوست داشتنی مهربون چای نورجعفری خنده بلوار خزر زیبا قدم قدم قدم بارون ریز ریز بی چتر بی دلهره سرما گامبالو خانم خنده -رهایی گرماش جیباش دستاش خودش - هیجان خورشید رؤیا جای نگاه آدمک - عید فروردین سال نو مبارک سال نو مبارک سال نو مبارک عشق انتظار شادی دلتنگی دلتنگی دلتنگی اردیبهشت سبزی زیبایی عشق - اعتماد - غرور فکر خنده لاهییجان بی رحمی سختی دلهره فریاد سکوت درد درد درد بی احساسی صبر عشق ناباوری بغض اشک آزردگی بهت بهت بهت ضعف سادگی - رفتن سادگی گریه من من من غریبگی بی قلبی - گناه سوختن ساختن یاری غم راز نیاز خشم خدا خدا خدا تلفن انسرینگ تلفن بوق آزاد تلفن ریجکت بی حسی انکار انکار انکار - ترس تنهایی خواهش گریه بی تابی لرزش تنهایی خدا تنهایی خدا تنهایی چرایی جگونگی - مردن آزار درد درد درد سکوت انتظار انتظار شب شب شب آسمون ناگفته ها خواهش صبر ارتفاع پست ارتفاع پست ارتفاع پست - سکوت رفتن رفتن رفتن - عشق پاییزی باختن گداختن تنهام تذار تنهام نذار تنهام نذار بی بهونه بی بهونه بی بهونه - سکوت بغض بغض کودکی سادگی تنهایی مجازات رنج رنج رنج صبر آبی من قرمز تو دنیای کوچیک آینده ابهام ابهام ابهام فاصله بی فرصتی بی انصافی صبر - ترس دعا خدا فاصله رؤیا سرگردونی خدا عشق خواهش تاریکی خرد شدن - فردا نجات بحران نقطه عطف تابو دوری ایمیل اینترنت گم کردن گم شدن - زندگی وبلاگ دروغکی عاشق نشو حرفای خوب قصه ذهن آفتاب مهتاب بی قراری چت انتظار نیرنگ فریب اعتماد لحظه روز هفته ماه بریدن بریدن بریدن دوست داشتن آزادی درد آزادی درد آزادی درد - پرواز پرواز پرواز دل ابری دل دلتنگ دل کوچولو دل پر غصه - نامهربونی غریبگی تایید رد - تایید رد تابو تابو تابو خستگی خستگی خستگی حماقت بلاهت سرگیجه جسارت بزرگ شدن پوست انداختن ترس تنهایی راز نیاز دلتنگی خدای من خدای تو خدای ما اشک تنهایی جسم خسته جسم خالی جسم تهی - ضعف اعصاب بی هدفی دلهره تو از شکار من میای اشک امید نجات دانشکده دیدار شرم کاکتوس رینگ گامبالو خانم ولنتاین ونک ملاصدرا دکه روزنامه فروشی ساعت 7 – عشق عشق عشق آدمک من دنیای من زندگی من دروغ دروغ دروغ سرما اسفند عیدی خنده آبی آبی آبی دوباره شادی دوباره بوی بارون دوباره آسمون دوباره عشق قزوین پرواز بچگی حکایت اعتماد واژه دنیا خنده لذت لذت لذت اقبال آناناس آناناس آناناس سمند فاصله فروغ گریه دلتنگی دلتنگی دلتنگی شب فاصله سکوت سختی تحمل غوغا اسیر اشکای شبونه دوری هیجان تلفن بوق آزاد تلفن انسرینگ تلفن ریجکت ترس دلتنگی شماره واگذار شده گریه حرف گریه تعریف نشده بعد از ظهر جمعه – 8 خرداد زلزله زلزله زلزله حرفهای پیچ در پیچ بی حسی بی درکی بی قلبی بی انصافی دروغ دروغ دروغ خودخواهی سردرگمی ناباوری خداحافظی پرتقال حرفای نزده بهت درد سکوت شکستن سکوت درد غوغا زجر آزردگی پرنده عشق آزادی فرصت دوست داشتن رهایی خواب وحشت فکر خرداد - ……… - مهر آبان اورکات نیاز - نیاز آدمک نیاز نیاز نیاز نیاز نیاز نیاز فقط نیاز - married - نیاز - سحر ناباوری بهت انجماد ذوب حیرانی خنده گریه تبسم اشک سوزش قلب سحر سحر سحر گریه درد درد درد بغض عکس آدمک گریه زجر قحطی صداقت شکستن خرد شدن عکس سحر چشمای سحر خود سحر شوک درد شکنجه کابوس سحر آدمک بغض افتادن افتادن افتادن - سرم درد دارو سکوت بی اشکی بی اشکی بی اشکی بی قلبی تنهایی مجازات بی قلبی زندگی سختی - بار بار بار ترس جرم ؟ گناه ؟دل سپردن ؟ آشفته امروز فردا نامعلوم اخلاقیات وجدانیات اعتقادات ارزشها هیچ پوچ بی باوری ناباوری نامردی مردی مردانگی منافع وادادن عشق ؟عشق ؟عشق ؟طوفان مردن زندگی آینده تقدیر - دل درد کشیده مجرم آزاده تن به جزا داده قاضی درگاه حکم سحرگاه گم کرده راه دشوار خم شدن نگفتن هزاران بار مردن رنج بردن وای بر من وای بر من وای بر من………………................

وعشق صدای فاصله هاست.صدای فاصله هایی که غرق ابهامند !